8/12 1*<3

8/12
En månad med min vackra flickvän, 2 veckor sen senaste inlägget. Eller okej nä inte två veckor men 7 dagar och 6 dagar. Det blir 13 dagar eller nägot sånt tror jag, jag hinner inte räkna I'm a man on the go and need my skintone to keep up with my active life-style thats why I use Therodactly Skin Cleanser! For men on the go!

Så jag spelade The Sims 2 nyss o hade byggt värsta huset va? O så ska jag sätta tak på det. Men det blir inte som jag ville så jag blev arg och stängde ner Sims utan att spara huset. Jäveln ska inte komma här o tro att den är något.
Jag får skriva Cambridgeprov i Mars istället för...när nu vanliga dödliga måste skriva det för jag är så pass jättebra. Feels good man.

Jag heter Viktor och jag är kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0