Black Suits in Black Cars

Joy to the world, the lov is here!
Vaknade redan 06 hos Unn eftersom vi skulle vara på skolan tiiidigt för att vara redo med Julspelet.
Jag var tomten. Tomten med tourettes.
Min mage trillade ut at one point men jag tyckte jag räddade det rätt bra.
AAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAH
så skrek jag när min mage trillade ut.

Nu är klockan halv två, jag har varit vaken i 19 och en halv timme och jag har halsbränna. Det får jag när jag äter dåligt.
Lustigt!
Gudfadern är på dansk tv. Jag gillar gudfadern. 30-tals modet borde göra en come-back. Då var män män, inget sånthär fjolligt tajta byxor skit.

Aja, godnatt allesammans. Ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0