Burra upp!

01.17 yesyes upp om 7 timmar. Det är egentligen inte så farligt så man ska ju inte klaga.
Men det är skoj!
Jag borde tycka synd om mig själv lite mer tror jag, inte för att jag behöver det men för att jag gör det mycket mindre nu förtiden än innan. Lite självhat o självömkan är bra motivation!
Or not.
Jag har repat Tomte-repliker hela kvällen nu o jag skulle vilja påstå att de sitter som handsken.
Så jag är en duktig skådis. Duttig skådis, ta en kaka
*får kaka*

Just nu kollar jag på Miami Vice och önskar att jag var med. Alla är fabulous och såfort något farligt händer är det i slowmotion.

Michael Madsen är tydligen med i Miami Vice, I dont not know that.

Michael Madsen är tydligen med i Viami Mice, I dont knot now that.

Jag heter Viktor och vill ha lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0