Bra, Bra, Braaaaa

Skolan börjar imorgon! Yaaay wopsidooo osv.
Flickvännen är tillbaka från England (äntligen liksom) så det gör mig glad, imorgon firar vi två månader.
Yup två månader har gått så fort. Lite sjukt faktist.
Men det har med största säkerhet varit de bästa två månaderna i mitt liv so its all good!

Det nya året har varat i 7 dagar än så länge, om 12 dagar så ska jag göra inträdersprov på Malmö Scenhögskola. Inte för att jag kommer komma in men det är jävligt skrämmande. Jag har inte ens börjar förbereda mig. Men men det fixar sig. Det brukar det göra.
Jag fyller år om 22 dagar. 19 liksom. Ett år till sen är man 20. Då är man halvvägs till 40
*ångest*
Jag är nästan vuxen.
*lite mer ångest*

Men vet ni vad! Idag och igår har jag varit jätte produktiv! Jag är nästan klar med min regianalys!
Vi fick uppgiften i ettan visst men fuck you!
Jag önskar att jag alltid var så här bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0