Inlägg No: 183

Har du sett You don't mess with the Zohan? Du vet hur Israeliterna (är det den korrekta termen?) har hummos på allt och jag menar precis allt? Jag känner mig som en Israelit, vi har alltid hommus hemma och det är liksom mitt main pålägg på macka.
Jag har det även i mat.
Det är tasty shit asså!

Eitherway. Klockan är 02.54, jag kan inte sova så jag sitter här, mumsar hummosmackor, kollar Xena och framförallt (!) jobbar med projektarbetet. Det är repschema som skivs and I gotta tell you, det är jobbigt...men jag är nästan klar nu.
Och by the looks of it som kommer vi klara det hela galant, gäller bara att kostym, budget och sådana triviala saker klatchar.
Men regimässigt så kommer det gå som en dans.
Jag ligger dock back med mina loggböcker.
Och när jag säger back...så menar jag back!
Det här är bara löjligt!
Men det är så satans tråkigt så dont blame me daddy!

Uhm uhm what else what else?
Jo det är ett nytt år och jag är kär, men det vill ingen läsa om. Gud folk pallar knappt med det IRL så då vill de nog ännu mindre läsa om hur snuttigt lyklig jag är på internet. Folk är bittra och hatiska på det sättet.

Eitherway. Nytt år. 2009 liksom. Om 90 år är det 2099, undra om man kommer leva då.
Förmodligen.

Här tog det slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0